zaterdag, 24 november 2007
Doorsturen Doorsturen   Printen Printen

LSR *): Zijn de Spoorwegen geprivatiseerd?

NL0regering (19 nov): “Minister Camiel Eurlings presenteerde op 19 november het Actieplan ‘Groei op het Spoor’.” Hij heeft hiervoor 200 miljoen euro uitgetrokken.”

LSR: Libertarische Schaduw Regering: Doet hij dat van zijn privé vermogen? Dan vinden we dat prettig. Het zal toch geen geld zijn dat Camiel van de belastingbetaler heeft afgedwongen? De Spoorwegen zijn immers “geprivatiseerd”? Of is dat weer teruggedraaid?

*) LSR: Libertarische Schaduw Regering: zie WOORDENLIJST


———————————

 
Waardering: 
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Door , topic: Politiek
Reacties op dit artikel kunnen gevolgd worden op de RSS 2.0 feed.
Reacties
  1. nachtwaker schreef op : 1

    nachtwaker

    inderdaad zijn de spoorwegen NIET echt
    geprivatiseerd !

    De overheid heeft zoveel "clausules" ,
    regels & beperkingen toegepast dat er sprake is van schijnprivatisering !

    vaak hanteerd de overheid dwangprijzen:

    1)een staats gehanteerde minimum prijs
    resulteerd in een overschot("boterberg")

    2)een staats gehanteerde maximum prijs
    resulteerd in een TEKORT (bv:woningen)

    Alleen al deze bovenstaande overheids -bemoeienis ,doet de privatisering zeer
    veel schade oplopen ..geprivatiseerd ?

    In overweging nemend : Privatiseringen,
    decentralisering, liberaliseren,dienen
    onder economische wetenschap – en objectivisme,strikt bij de letter dezer feiten te worden uitgevoerd !

    de "spoor" ?een verkapt staatsbedrijf?

    ANTWOORD gegeven HIERONDER …;
    ‘Groei op het Spoor’." Hij heeft hiervoor 200 miljoen euro uitgetrokken."

  2. nachtwaker schreef op : 2

    nachtwaker

    inderdaad zijn de spoorwegen NIET echt
    geprivatiseerd !

    De overheid heeft zoveel "clausules" ,
    regels & beperkingen toegepast dat er sprake is van schijnprivatisering !

    vaak hanteerd de overheid dwangprijzen:

    1)een staats gehanteerde minimum prijs
    resulteerd in een overschot("boterberg")

    2)een staats gehanteerde maximum prijs
    resulteerd in een TEKORT (bv:woningen)

    Alleen al deze bovenstaande overheids -bemoeienis ,doet de privatisering zeer
    veel schade oplopen ..geprivatiseerd ?

    In overweging nemend : Privatiseringen,
    decentralisering, liberaliseren,dienen
    onder economische wetenschap – en objectivisme,strikt bij de letter dezer feiten te worden uitgevoerd !

    de "spoor" ?een verkapt staatsbedrijf?

    ANTWOORD gegeven HIERONDER …;
    ‘Groei op het Spoor’." Hij heeft hiervoor 200 miljoen euro uitgetrokken."

  3. nachtwaker schreef op : 3

    nachtwaker

    inderdaad zijn de spoorwegen NIET echt
    geprivatiseerd !

    De overheid heeft zoveel "clausules" ,
    regels & beperkingen toegepast dat er sprake is van schijnprivatisering !

    vaak hanteerd de overheid dwangprijzen:

    1)een staats gehanteerde minimum prijs
    resulteerd in een overschot("boterberg")

    2)een staats gehanteerde maximum prijs
    resulteerd in een TEKORT (bv:woningen)

    Alleen al deze bovenstaande overheids -bemoeienis ,doet de privatisering zeer
    veel schade oplopen ..geprivatiseerd ?

    In overweging nemend : Privatiseringen,
    decentralisering, liberaliseren,dienen
    onder economische wetenschap – en objectivisme,strikt bij de letter dezer feiten te worden uitgevoerd !

    de "spoor" ?een verkapt staatsbedrijf?

    ANTWOORD gegeven HIERONDER …;
    ‘Groei op het Spoor’." Hij heeft hiervoor 200 miljoen euro uitgetrokken."

  4. nachtwaker schreef op : 4

    nachtwaker

    excuses !foutje 3 x verzenden , kreeg bericht niet goed verzonden zal niet meer gebeuren..

  5. Bert Peters schreef op : 5

    Altijd stond ik in de file bij de Dordtse Brug in Papendrecht totdat ik op een dag gewoon door kon rijden. Shit dacht ik, ik heb me in de dag vegist, het is weekend. Maar nee hoor, het stoplicht bij de brug was kapot zodat iedereen het zelf moest regelen. Motto: als de overheid iets gaat regelen loopt het gegarandeerd vast.