maandag, 21 mei 2012
Doorsturen Doorsturen   Printen Printen

Schoolreisje

Reizen, school, gevangenisVrijspreker: U zat afgelopen week te mijmeren over het verleden en met name over Uw schooltijd

Opperdienaar: Ja, ik denk nog altijd met genoegen terug aan dat kampement en wat ik daar allemaal niet geleerd heb:domineren, pesten, onderwerpen, manipuleren, blinde gehoorzaamheid aan autoriteit, opvolgen van regels die uit de lucht komen vallen. Dolgedraaide vechtjassen op het schoolplein en de onmogelijkheid om bij de schoolleiding te protesteren. Het was een mooie tijd.

Vrijspreker: Rekenen en taal?

Opperdienaar: Dat had ik ook wel op een andere manier kunnen leren.

Vrijspreker: Af en toe waren er dan schoolreisjes, waarbij je met een bus weg ging naar een dierentuin of pretpark

Opperdienaar: Bij terugkomst verstopten de kinderen zich onder de bank en dan zagen de ouders een lege bus aankomen. Net of de overheid hun kinderen gestolen had. Dat was lachen.

Vrijspreker: Ja, haha, net of de overheid even liet zien wie de echte eigenaar van hun staatsschuldslaven was en ze zich geen illusies moesten maken.

Opperdienaar: haha, haha, ja, net alsof, haha

Vrijspreker: Ik las laatst op ‘the dollar vigilante’ het volgende verhaal over oefeningen op scholen.

Over de gehele Verenigde Staten, worden kinderen uit hun klassen gehaald, op bussen gezet om naar andere locaties te worden gebracht gedurende zogenaamde ‘terrorisme oefeningen’. Deze oefeningen worden ook vaak ‘evacuatie oefeningen genoemd of herlocatie oefeningen en zijn meer dan een beetje verontrustend. Soms worden ouders van te voren op de hoogte gebracht dat hun kinderen ergens naar toe worden getransporteerd en soms wordt hen verteld dat hun kinderen naar een ‘geheime locatie’ worden gebracht. In de jaren sinds 11 september en de Columbine school schietpartijen, is er een gecoördineerde poging gedaan om rampoefeningen zo realistisch mogelijk te maken. Helaas is het feit dat dergelijke oefeningen diep traumatiserend zijn voor kinderen, niet iets waar velen zich zorgen over maken. Zijn er echt ‘actieve schutter’ oefeningen nodig, waar mannen geweren op kinderen richten en losse flodders op ze afschieten? Zijn er echt herlocatie oefeningen nodig, waarbij kinderen snel op een bus worden gestouwd en waarbij ze hun mobieltjes moeten afgeven omdat ze niemand mogen bellen? Onze scholen lijken meer en meer op een gevangenenkamp en onze kinderen lijden daar onder.

Opperdienaar: Ja, haha, haha, dat doet me denken aan de VN agenda 21 documenten, naar een duurzame samenleving, waar we het eerder over hadden. Artikel 33, e)

Het voorzien van lange termijn relocatie van mensen getroffen door veranderende milieu omstandigheden.

We hoeven denk ik niet veel weerstand te verwachten van deze kinderen als ze volwassen zijn.

Vrijspreker: Misschien moet je ze nog het idee meegeven dat vrij zijn betekent, dat ze zelf mogen bepalen of ze naar werkkamp A of werkkamp B gaan?

Opperdienaar: Dat is inderdaad een goede

 
Waardering: 
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Door , topic: Algemeen, Educatie, Vrijheid
Reacties op dit artikel kunnen gevolgd worden op de RSS 2.0 feed.
Reacties
  1. Hub Jongen schreef op : 1
    Hub Jongen

    “. . . . . zelf mogen bepalen of ze naar werkkamp A of werkkamp B gaan?.. . . ”

    Daar moet je wel voorzichtig mee zijn en je plan gereed hebben als een andere keus doen dan jezelf wilde.
    Je moet dan een alternatief gereed hebben waardoor toch jouw zin gedaan wordt.
    Bvb zoals bij de EU-grondwet. Toen het domme volk die afstemde, was er het Verraad van Lissabon en kreeg Brussel toch de macht die het wilde hebben.

  2. the red pill schreef op : 2

    ja vroeger kon je de onderdanen bang maken met atoomaanvallen door de sovjets. maar centraal geleide economieën storten nu eenmaal altijd in elkaar na een tijdje. dus de war on terror is veel duurzamer. er is geen manier om te zeggen wanneer die oorlog gewonnen is, dus dat is gegarandeerd levenslange indoctrinatie van de slaven die in hun angst zullen roepen om sterke leiders en zekere winsten voor het militair industrieel complex.

  3. Ron Arends schreef op : 3
    Ron Arends

    Bij terugkomst verstopten de kinderen zich onder de bank en dan zagen de ouders een lege bus aankomen. Net of de overheid hun kinderen gestolen had. Dat was lachen.

    Op welke school heb jij gezeten? Ik weet nog dat ik onder de bank ging liggen omdat de meester zei dat de ouders dan zouden denken dat de bus ons kinderen vergeten was. Niet dat we gestolen zouden zijn door de overheid 😀
    pcrs [9] reageerde op deze reactie.

  4. Burnitall schreef op : 4

    De eerste de beste schoolbestuurder die mee werkt om mijn kinderen op deze manier te kidnappen ligt de volgende dag dood achter zijn bureau

    pcrs [9] reageerde op deze reactie.

  5. probleemkind schreef op : 5

    Scholen, schoolreisjes, anti terrorisme oefeningen, hoewel bedenkelijk, geen probleem zolang ouders en kinderen zelf mogen beslissen of ze er aan mee doen. Het is met name de dwang die het ziek maakt. Dwang is namelijk een vorm van marteling.

    Vrijwel zeker dat er in de toekomst een ‘overheids’ museum komt waarin men kan zien hoe overheden in het verleden, door hun onvoorstelbare domheid, het volk martelden dmv wetgeving die leidde tot dwangmaatrelgelen, verplichtingen, roof, indoctrinatie enz… Van evolutie is nog maar nauwelijks sprake, we zitten nog zwaar in het primitieve ‘baasje spelen’ tijdperk. Een groep onderontwikkelde ‘jarheads’ hebben de macht over allen…
    leo [7] reageerde op deze reactie.

  6. Vilseledd schreef op : 6

    Het doet me denken aan de “jeugdtandverzorging” uit de jaren ’70. Zonder dat de ouders erin gekend werden, kwamen er een aantal busjes voorrijden, die naar de jeugdtandarts reden, alwaar wat afgekeurde of overbodige Indische en Surinaamse tandartsen zaten, die in mum van tijd je hele gebit verruïneerden met die lelijke donkere amalgaamvullingen.

  7. leo schreef op : 7

    @probleemkind [5]:
    Dat is waar, maar bij wie ligt de fout dan uiteindelijk, en hoe moeten we het “aanvaardbare”, maatschappelijke juk van ons afwerpen. U ziet toch dat de heerser (politieke klasse) door de meerderheid van de bevolking wordt getolereerd ( eigenlijk uit schrik voor dwang) dus besluit ik dat er geen verandering in termen van vrijheid en persoonlijke keuzes meer mogelijk zijn. Wat is vrijheid, zoals wij het allemaal kennen, wel dat is uw paspoort, uw toegangsticket, uw vonnis, uw testament, uw aanvraag, uw geld, uw kontract, uw zegelrecht, … massa’s dwangpapier waarvan U dus in het bezit dient te zijn om vervolgens te overhandigen en om u te laten onderwerpen aan een gemachtigde controlepersoon. Dit soort vrijheid is eigenlijk niet meer dan dwingelandij.

  8. Peter schreef op : 8

    Het gaat echt geweldig met onze vrijheid.
    zie deze docu; www.brasschecktv.com

  9. pcrs schreef op : 9

    @Ron Arends [3]:
    @Burnitall [4]:
    Het is denk ik veel subtieler dan gewoon ontvoeren, dat zullen ze niet snel doen (zolang je ze betaalt). Het is gewoon een beetje psychologische oorlogsvoering. Je bent toch een beetje dankbaar als die kinderen er dan toch zijn. Net zoals ze eers je inkomen stelen en je dan dankbaar bent als ze een beetje teruggeven. Voel je nooit die intense dankbaarheid jegens de roverheid als je een paar eurootjes tevoorschijn springen van onder de banken van Jan Kees de Jager?

  10. hans jansen schreef op : 10

    met koninginnedag gingen we in optocht naar het gemeentehuis, waar we vaderlandsche liederen zongen voor het gemeente bestuur de geridderden en de burgemeester, en de juffrouw dan wijzen van die meneer met die ketting is de burgemeester, later lees je er over dat de man tijdens de oorlog gewoon is blijven zitten ja in 1944 is hij ondergedoken toen hij zag dat de Duitsers
    gingen verliezen Door dat soort helden worden we geregeerd