Hoewel Donner en zijn kornuiten in Den Haag ons willen laten geloven, dat de overheid er alles aan doet om ons arme en weerloze burgers te beschermen tegen de onzichtbare vijand van het terrorisme, blijkt telkens weer dat de overheid zelf wel eens de grootste terrorist kon zijn.Vandaag werd bekend, dat de held van autorijdend Nederland, Tuf-Tuf-Club oprichter Frank Jacobs, voor de VIJFDE keer door het OM is gedagvaard voor het ‘beledigen’ van de ‘s-Neerlands grootste flitspaal, Koos Spee.
Vier keer eerder werd de dagvaarding door de rechter naar de prullebak verwezen, maar het OM gaat stug door.
Jacobs zou op zijn internetsite in 2003 beledigende opmerkingen hebben geplaatst en brave-borst Koos Spee probeert met zijn vrindjes bij het OM, koste wat het kost het leven van Jacobs zuur te maken middels de terreur van de dagvaarding.
Wat is er mis mee, om de man die met dezelfde passie en preciezie de idiote wetgeving van zijn bazen in Den Haag uitvoert als Felix Djerzjinski deed met de bevelen uit het Kremlin, te bekritiseren? Die kan je niet hard genoeg beledigen!
De Vrijspreker biedt daarom graag als steunbetuiging aan Frank Jacobs u de ruimte, om uw mening over Koos Spee en zijn dagvaardingen te ventileren. Brand los!
Ik dacht dat er zoiets als een ne-bis-in-idem principe bestond, dat je niet meerdere keren voor hetzelfde kon worden aangeklaagd.
Aan de andere kant: ik kan iedereen een proces aandoen, omdat z’n haarkleur [of politieke partij!!] me niet aanstaat. Als het goed is stelt de rechter de eiser in het ongelijk.
Punt is natuurlijk dat het OM meer euri’s heeft dan Jacobs, en dus de macht heeft hem financieel te ruineren.
Koos is een miereneuker [en centeneuker] pur sang, weet niet of er nog psychologen zijn die dat beter kunnen beoordelen, maar eng is het wel.
Frank jongen, m’n condoleances met die dagvaarding maar heel veel sterkte. Troost je met de gedachte dat velen je als held zien!
Ergste vind ik nog dat wij betalen voor die dagvaardingen.
Laat eens horen hoe die belediging was. Misschien kunnen we deze ook gebruiken en allemaal gedagvaard worden.
Zo niet gedagvaard, dan is dat "ongelijke behandeling" voor Jacobs.
Hier Hub:
http://img21.exs.cx/img21/8… [via http://www.geenstijl.nl waarvoor dank…]
Theo van Gogh noemde Den Uyl ook een struikrover, maar nu rookt Theo helaas niet meer…
[4] Jacobs had een poster gemaakt met de foto van Spee en onderschrift: Gezocht Jacobus Spee, struikrover o.i.d.
Ik vind die belediging eigenlijk lang niet ver genoeg gaan. Ik zat zelf eigenlijk meer richting iets socialistisch te denken….
Spee is de Adolph Eichmann van de bonntjes, dat soort types hoort achter de tralies.
ik wil hem graag voordragen voor de
‘meest struikrovende roestige eikel’
een ereprijs voor diegenen die het OM en het boetesysteem het meest verkrachten.
Eigenlijk moeten wij blij zijn met die Spee activiteit, een beter voorbeeld hoe macht tot misbruik leidt is er niet.
Spee heeft ook een eigen TV Show inmiddels op SBS 6. Samen met een heel fout mieserig mannetje met poedelkapsel leert hij ons de les. Om over je nek te gaan!!!
Dat is dus de Nederlandse staat, het leven van normale, hardwerkende, rechtvaardige en productieve mensen zuur te maken, terwijl er waarschijnlijk zo’n 9000 moslimterroristen loslopen in de Lage Landen. Tijd voor een stevige aanpak van deze continu falende overheid.
Helaas bestaat de tuf tuf club inmiddels niet meer. http://www.deegroller.nl/vi…
Groetz,
Cincinnatus.
Henk Spaan had vroeger een hele leuke voor dit soort matenaaiers:
"Vuilnisman, kan deze ZAK ook mee?!"
Ach, ach, je bent een beetje narrig, een rat uit het riool van Den Haag. Verder heb je een beetje macht gekregen van je baasje en niets belangrijks om handen. Dan kan het niet anders zijn dan dat je naam Koos Voos, pardon, Spee moet zijn met een onbeduidend baantje bij het Rijk…
Op de TTC site stond een satirische tekening of iets dergelijks. Wie richt de reincarnatie van de Tuf Tuf Club op? Types als N-S-Pee kun je niet vaak en veel genoeg sarren.
Het auto-bashen van de linkse regeringen is erg typisch. Bush auto-basht bijvoorbeeld niet. Voor sommigen is dat het bewijs dat automobilisme verwant is met fascisme.
Wie autorijdt, bestuurt zichzelf.
Laat dit even tot U doordringen…
Dat kan dus niet in de linkse geest, zelfbestuur is opstand tegen het centraal gezag.
Het limiteren van de snelheid tot een belachelijk laag niveau is erg nuttig om slaafse volgzaamheid te kweken.
Immers, als de snelheid tot een normaal niveau wordt gelimiteerd, voelen de meeste mensen de limiet niet.
Ze ondervinden dan niet de constante noodzaak om hun gedrag aan te passen om gehoorzaamheid te bewijzen.
Dus moet de snelheid gelimiteerd worden tot een niveau dat geen normaal mens zichzelf oplegt.
Daardoor gaat ieder normaal mens, van zodra hij in de auto stapt, constant zijn gedachten moeten houden bij gehoorzaamheid aan het gezag.
Wat Jacobs overkomt lijkt erg veel op de situatie rond het Vlaams Belang in België. Het CGKR (centrum voor gelijke kansen en racismebestrijding) had een hoofdman, Pater Leman, die zei, nadat 2 rechters zich onbevoegd hadden verklaard om het Vlaams Blok te veroordelen: we gaan door tot we een rechter vinden die het Vlaams Blok wel wil veroordelen.
Ik hoop dat de tuf-tuf club reincarneert als politieke partij. Dan kan Frank Jacobs naast Spee gaan zitten.
Zullen we met de "pet" rondgaan voor Jacobs ?
Als iemand mij het adres van Koos Spee kan verstrekken, zal ik hem deze informatie toesturen!
[16] Je hebt vast nog wel ergens een bonnetje liggen van het CJIB te Leeuwarden. Daar kennen ze de hufter wel….
[14] ‘Daardoor gaat ieder normaal mens, van zodra hij in de auto stapt, constant zijn gedachten moeten houden bij gehoorzaamheid aan het gezag.’
En dan kom je al rijdend die overheid voortdurend tegen in de gedaante van een flitspaal. Dat smeekt welhaast om verzet: een hilarische pagina daarover is te bekijken op
http://www.flitsservice.nl/… Klik links in het menu onder ‘Reportages’ op ‘Flitspaal’.
Quirium slaat de spijker echt op zijn kop! Graag voeg ik eraan toe dat het limiteren van de snelheid op snelwegen leidt tot niets, en niets meer is dan machtsuitoefening. Welke vandaag de dag flink wordt uitgebuit door middel van controles die een enorm deel van de staatsbegroting financieren, met als (anti!)climax trajectcontrole op snelwegen waar nooit dodelijke ongelukken zijn gebeurd.
In de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen, zowel qua landoppervlak als qua inwoneraantal een groter land dan Nederland, telt al jaren MINDER verkeersdoden, ondanks de veel vrijere benadering van automobilisme en ondanks de moed om vrijheid bij autorijden te bewaren: op Duitse snelwegen geldt alleen een maximumsnelheid als daar een gegronde reden voor is. Voeg DAAR een puntenrijbewijs aan toe en zie het resultaat: weinig verkeersdoden en trouwe volgzame automobilisten die de wet nauwelijks meer overtreden.
Het ontstaan van de Duitse Autobahnen, en waarom snelheidslimieten ontbreken.
http://www.bics.be.schule.d…
In Denemarken is na een verhoging van de maximumsnelheid van 110 km/h naar 130 km/h het aantal verkeersdoden tot een dieptepunt gedaald. Alleen in 1950 vielen er op de Deense autosnelwegen minder verkeersdoden dan nu. http://www.welt.de/data/200…
De Tuftufclub is ter ziele maar gelukkig daarmee nog niet alle verzet tegen de flitspaal-terreur : http://www.onzinboetes.nl/
Groetz,
Cincinnatus.
Vandaag, 06/06/06.
weer een tragisch ongeval met dodelijke afloop, weer een paar levens verwoest, en weer is daar mijnheer koos spee met zijn onverbeterlijke wijsheid; veel te weinig rij ervaring en deze jongen heeft waarschijnlijk veel te hard gereden…!!!!!
ja natuurlijk deed hij dat, dat deed ik ook toen ik 18 of 19 was, en ook met een auto vol met meiden,
is volgens mij niets mis mee zolang het goed gaat, en zonder alcohol.
maar wat is er aan vooraf gegaan..?
mischien wel afgesneden, slecht zicht .. of iets in die richting…?
hoe zou het met die jongen gaan de rest van zijn leven, en met dat van die ouders.. en de rest van hun familie…?
mischien dat mijnheer koos spee zich hier iets drukker over kan maken dan meteen alle semi automobilisten over 1 kam te scheren en er maar weer een geld verslindende wet door heen te duwen, die uit eindelijk toch weer niet blijkt te werken. er zijn namelijk zat mensen tussen de 25 en de 50 die wel een rijbewijs hebben maar daar lang niet elke dag gebruik van maken, zich daarmee scharen onder de mensen zonder rij ervaring en dus ook een potentieel gevaar vormen op onze wegen.
het is niet leuk maar ongelukken gebeuren nu eenmaal, zullen blijven gebeuren, daar doe je helemaal niets aan.
ook mijnheer koos spee niet.
(maar je kunt het blijven proberen, koos.)
De Heer Koos Spee vergeet een essencieel onderdeel van het rijgedrag.Het menselijk oog wat moet waarnemen wat er gebeurd op de weg.Van hem moet je doorlopend met je oog boven de kilometerteller hangen om niet boven de toegestane snelheid te komen waarbij je dan niet de omgeving in de gaten kan houden.Hiermee bereikt hij het tegenovergeselde van wat hij wil bereiken nl onveiligheid.Hij laat dus het menselijke asspekt weg bij het auto rijden.Ik ben benieuwd dat als je dit argument zou aandragen bij een rechtbank of zij hiervoor gevoelig zouden zijn.Zo niet dan zullen er nog veel gewonden en doden vallen o de snelwegen waar ik de nederlanse overheid mede verantwoordelijk voor hou.Men zou een preciese snelheid mogen eisen indien elke auto met crousecontrol uit gerust is.De mijne niet en ik moet dus op gevoel rijden.En dat kost mij regelmatig een boete van 19 euro voor een "snelheidsovertreding" van wel 3 km /u !! Meneer Spee wordt eens wakker en kijk naar de realiteit!!!
Enezijds ben ik blij dat ik deze boetes heb ogelegd gekregen; dat is voor mij een bewijs dat ik een goed chauffer ben; IK HOU MIJN OMGEVING IN DE GATEN EN HET RIJDEN OP GEVOEL.WEL ZO VEILIG!!!!
Ohja nog een klein vervolg.
Ik kijk op mijn kilometer als koos Spee oversteekt….!!
waar woont Koos?
Ik wil ook heel graag weten waar Koos Spee woont. Ik zag gisteren dat hij mensen 1 op 1 wil spreken om te discusseren over zijn beleid. Dat wil ik heel graag. Schijnt te wonen in Soest. Anyone? b.henzen@henzen.eu
Comments are closed.