De nieuwe Betuwelijn wordt 24 uur per dag streng bewaakt. Volgens exploitant Keyrail is dat nodig omdat koperdieven lange vertragingen veroorzaken.
Ja nogal makkelijk: bij 2 treinen per week is het niet zo moeilijk of lastig, om wat koper op te halen. De ijzerprijs en het aluminium stijgen momenteel ook flink….
Don’t worry! Hij IS al van je gestolen.
[1] maar ik wil best nog wel wat betalen, om nog wat stukjes terug te krijgen…
Mijn advies: Asfalteer de Betuwelijn, deel de strook grond ernaast op in 8000 bouwkavels (40x30m2) met vrij uitzicht naar achteren en verkoop het als een 160 km lang Betuwedorp.
De bouwkavels leveren de overheid 2 miljard Euro op. Dat moet gestort worden in het fonds: ‘Asfalteer de Betuwelijn’
En met het staal en koper maken we mooie tuinhekken.
En die lui die dit op hun geweten hebben lopen nog steeds vrij rond. Bizar!
Vul eens ¤ 1.000,- te weinig in op uw belastingformulier, moet je eens zien wat er kan gebeuren! Dit object doorzetten was vele malen erger.
Nu ja niet 2 per week, wel bij de feiten blijven "
GELDERS NIEUWS
‘Betuwelijn gaat lopen als trein’
DEN HAAG – Het goederenvervoer op de Betuwelijn neemt toe. "Het begint te lopen als een trein", zei verkeersminister Eurlings woensdag in de Tweede Kamer.
Volgens Eurlings reden er afgelopen week 86 treinen over de lijn. Dat zijn er nog wel minder dan verwacht: voor december was de verwachting nog dat het er 180 zouden zijn.
Sinds de opening in juni kampte de lijn met tegenslag. Zo kon er maandenlang geen gebruik worden gemaakt van de bovenleiding en waren er te weinig treinen beschikbaar." @ http://www.omroepgelderland…
Voor de rest wat Hub zegt. 🙂
86 treinen per week. Dat is 12 per dag. De boemel naar Kampen rijdt nog vaker!
En dat wordt dan gepresenteerd als positief nieuws. Je moet het ze nageven, over lef beschikken onze politici wel!
@Diadem, Het is maar wat je onder ‘lef’ verstaat. Als schapen elkaar nablèren ( of is het nablaten )is dat kudde gedrag.
Als politici elkaars leugens en drogredenen napraten? Da’s veel erger. Dat is zelfs: triest, in en in triest!
"Keyrail". Wat hebben die Nederlandse staatsbedrijven tegenwoordig toch schattige Engelse namen. Zo "hip" "cool" en "sick" tref je het zelfs niet in US of UK. Mijn favoriet is tot dus ver "Connexxion" (let op de dubbele X of zijn het er 3?) Welke visie zou daar toch achter zitten? Ik hou het op zwakzinnigheid.
[5] dan telt ie waarschijnlijk de wagons als 1
en de controle en wertreinen ook mee, want de bewoners er langs hebben er dit jaar zeker nog geen 86 meegemaakt.
Nachtwaker
WETsvoorstel :a) Ambtenaren-en konsumptiedieren zijn ONvrij.
WETsvoorstel :b) Burgers zijn vrij.
(Hoge)Ambtenaren worden orwelliaans ,
sowiezo bruut gestraft voor :
Nationaliseren ,Centraliseren ,Belasten
markt kapot maken-en verspillen(betuwe)
(Hoge)Ambtenaren worden met(huur)bezittingen beloond bij :
Privatiseren /decentraliseren,afstoten..
alsmede aangeven van "ambt-etatisten".
Staats-eigendom wordt net als belasten, gruwelijk vervolgt binnen ambt-apparaat
"De Epicentrumpartij"(libert/minarch.)
Doel 1)Eeuwig aan de macht te blijven .
Doel 2)Creatie libertarische UNIVERSUM.
Doel 3)Respecteren libertarisch wetten.
Doel 4)laten verdwijnen van ambtenaren- of vernietigen daarvan,indien "het" een hindernis -kan- zijn tav doel 1 ,2, 3..
Alleen zo kun je "flipje betuwe" nog
i/d ogen aankijken ,door geflipte
staats -en partijbelangen voortgekomen.
ik vind jullie alemaal homo
Comments are closed.