Urgent Hoe u en miljarden mensen ook nu nog bedrogen worden. Een video die dit duidelijk maakt staat op http://www.vrijspreker.nl/wp/2013/10/u-wordt-bedrogen-waar-u-bijstaat-blijft-u-dit-accepteren/    

of

http://www.vrijspreker.nl/wp/2013/10/u-wordt-bedrogen-waar-u-bijstaat-blijft-u-dit-accepteren/

Leer niet alleen hoe de wereld in elkaar zit, maar draag het ook uit aan zoveel mogelijk vrienden en relaties.

Pas als voldoende mensen dit door hebben, kan er iets tegen gedaan worden.
Elke persoon meer telt!

20 REACTIES

    • @Hub Jongen [2]: ks werken (nu).
      Overigens, het gebeurt mij wel vaker dat ik via een link in de mail op een error-pagina terecht kom: Helaas, deze pagina ….

      Fijne dag.

  1. Ach, dit is maar een klein onderdeeltje van een veel groter geheel.
    Het grote gros van de mensheid (ruim 99%) blijft liever in hun eigen wereldje denken. Want anders valt hun hele wereldje in elkaar en moeten dat zelf gaan nadenken en velen zijn daar nog niet aan toe. Achter de meute aanlopen als een grijze muis ambieert de burger nog het meest. Alle kennis die ik zelf heb vergaard door prik ik elke ballon, Als ik met mijn zienswijze hier zou gaan uitrollen, haakt ook hier ruim 99% af, want de meeste willen ook niet overal alles uitgespit hebben/weten hoe en waarom het in zijn werking gaat. Ooit heb ik ergens gelezen dat er 7 sluiers zijn van de waarheid en dat zelfs de schrijver van dit stuk toe gaf dat hij tot fase 4 is gekomen en dat maar een enkeling alle geheimen van de 7 sluiers ontrafeld. Ik ben er van overtuig dat er meer dan 7 sluiers zijn. Het goed bewaarde geheime kennis van de vrijmetselaars heb ik inmiddels ontrafeld, zo ook de (geheime) boodschap van de piramides.

    Fred [5] reageerde op deze reactie.
    Aequitas [10] reageerde op deze reactie.

  2. @Hub Jongen [6]:
    Hub Jongen, voel jij je nu al gepasseerd? Dat je Fred naar jou artikel verwijst en dat je mij hiermee probeert enigszins monddood te maken. Alsof jij hier de enige bent die de wijsheid vertegenwoordigd.
    Ik kom regelmatig op deze site en lees ook jou stukjes en geef af en toe mijn mening of mijn zienswijze op jouw stukjes. Zelf heb ik hier nog nooit een stukje bij gedragen, maar dat wil nog niets zeggen over mijn vergaarde kennis. Iedereen heeft zijn eigen mening en inzichten, omdat iedereen een ander uitgaanspunt heeft. Maar dat wil nog niet zeggen dat jij die andere moet gaan overroepen omdat jij vindt dat enkel jou mening doorslag gevend is op deze site. Dat vind ik jammer.
    Wat betreft de vraag van Fred, of ik mijn kennis uit de doeken wil doen moet ik je helaas teleur stellen. Sites als deze willen enkel artikelen plaatsen die aangeleverd worden, ik geef niet mijn zienswijze in hapklare brokken voor iedereen vrij weg. Omdat ik in het verleden altijd personen tegen ben gekomen, die met mijn zienswijze mooi weer gaan spelen en het commercieel willen uitbuiten, zonder ik daar zelf nog in gekend word. Deze personen worden zelfs kwaad op mij als zij niet al hun vragen beantwoordt krijgen en mij vervolgens de grond in stampen, omdat zij hun zin niet krijgen. Het is maar een select groepje met wie ik mijn zienswijze mee deel en evolueer.

    Harrie Custers [8] reageerde op deze reactie.
    Hub Jongen [9] reageerde op deze reactie.
    Aequitas [10] reageerde op deze reactie.

    • @Qvic [7]: Ik begrijp en respecteer jouw standpunt.
      Ik mag bekennen dat jouw uitlating mij ook nieuwsgierig maakte.
      Dat is toch logisch.
      Dus als je jouw inzichten niet wilt delen – nogmaals, wat ik respecteer – waarom meld je het dan?
      Ik snap dat een waarom-vraag als een vraag om verantwoording kan klinken. Dus nee, ik vraag niet om verantwoording. (hoop ik)
      Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat je met de uitspraak wilde bereiken

  3. @Qvic [7]:
    Beste Qvic, (en Fred ??)
    Tien miljoen keer sorry, sorry, sorry, vergeef me.
    Ik voel mij niet gepasseerd. Hoogstens teleurgesteld als ik een vraag van Fred niet direct begreep. En nu ben ik heel bedroefd!
    Ik had niet door dat Fred vroeg om meer gegevens over de sluiers en dacht hem naar de video te helpen om meer gegevens te verkrijgen over de FED-zwendel..
    Maar waarschijnlijk wilde Fred, en nu ik ook graag meer weten over wat jij te weten bent gekomen.
    Lijkt me wel interessant voor een artikel zelfs.
    Dus, laat eens weten aan de mensen die er hier naar vragen en/of stuur een heel artikel aan hub@vrijspreker.nl en ik zal het plaatsen.

  4. @Qvic [3]: @Qvic [7]:

    Beste Qvic,

    Ik heb ongeveer dezelfde ervaringen als u met de Vrijspreker, wanneer het gaat over de VRIJ metselarij.

    Er bestaat geen VRIJ spreker. Deze vermeende VRIJ heid bestaat h
    helemaal niet. In tegendeel zou ik haast zeggen. Mij werd de mond gesnoerd.

    DAAR MAG NAMELIJK NIET OVER GESPROKEN WORDEN !!!
    Dan word je inderdaad ‘monddood’ gemaakt. Letterlijk danwel figuurlijk. !

    Maar goed, Hub Jongen, is reeds meerdere jaren volstrekt op de hoogte van hoe deze situaties in de praktijk werken.

    Zoals bv. de wijze waarop Jeroen Dijsselbloem het SNS Bank / SNS Property Finance fraude urbanizatie project ‘La Cigüeña’ in Islantilla, Huelva, Spanje, onder het tapijt veegt om allerlei ‘big boys’ fiscaal en judicieel het hand boven het hoofd te houden,

    E.e.a. werd ‘geconfisqueerd’ afgelopen Februarie 2013.
    Jawel geconfisqueerd om het in de doofpot te stoppen !

    Helaas zijn de Vrijspreker en bepaalde elementen binnen de door hen zo geloofde Libertarische partij, allemaal lid van de ene of de andere zielige geheime Vrijmetselarij loge.

    Het is dan ook de reden waarom ik uit die Partij – welke ik heb gelopen op ,te richten – ben getreden.

    Ik houd namelijk niet van geheim gerommel, achter de coulissen.

    Ik heb een HEKEL aan geheime, – zgn. – zelf uitgeroepen elite die als een vorm van pararsieten op de samenleving drijven. En die van binnen uit letterlijk en figuurlijk leegzuigen.

    ‘ Ik ben er van overtuig dat er meer dan 7 sluiers zijn. Het goed bewaarde geheime kennis van de vrijmetselaars heb ik inmiddels ontrafeld, zo ook de (geheime) boodschap van de piramides ‘ –

    helemaal mee eens !

    ‘Achter de meute aanlopen als een grijze muis ambieert de burger nog het meest.’ – helemaal mee eens ! Sociaal fenomeen bekend onder het sociaal mechanisme ‘Group Think’, te vinden bij Wikipedia.

    Er zullen vast een heleboel eerlijke, oprechte, goed bedoelende
    vrijmestelaars, mest – want het begint aardig te stinken ! – maar die zitten niet in de top van de driekhoek.

    Hoogste tijd voor het openen van ramen, zodat er een frisse wind door deze ernstig zieke gemeenschappen waait.

    En daarmee doel ik eveneens op de vrijmestelaars bende binnen de Europese Unie.

    De Europese Unie waar de VRIJspreker zgn. zo tegen is, – drijft op de trafficking of influence, revolving door en de vrijmetstelarij lobbies in Brussel. !

    Nou Hub, laat maar weten !!!

    Hub Jongen [11] reageerde op deze reactie.

  5. @Aequitas [10]:
    “Nou Hub, laat maar weten !!!”
    Nou, ik weet niet goed wat ik je zou laten weten, daarvoor is voor mij dit verhaal niet eenduidig duidelijk genoeg.

    Op de eerste plaats staat er een onwaarheid in:
    “Het is dan ook de reden waarom ik uit die Partij – welke ik heb gelopen op ,te richten – ben getreden.”
    Ik weet precies hoe de partij is opgericht, en daar was jij niet bij!

    En wat kan ik met een bewering als:”Mij werd de mond gesnoerd.”
    Bewijs dat maar.
    Als, de Vrijspreker ooit iets geweigerd heeft, dan voldeed het niet aan de huisregels die schelden en loze onbewezen beledigingen niet wensen.

    Bewijs maar waar de mond gesnoerd werd. Stuur het stuk maar als bewijs en we zullen het of plaatsen of vertellen waarom het niet geplaatst wordt.

    En: “Helaas zijn de Vrijspreker en bepaalde elementen binnen de door hen zo geloofde Libertarische partij, allemaal lid van de ene of de andere zielige geheime Vrijmetselarij loge.”

    Eerste impuls: Onzin!
    Tweede impuls: Bewijs maar dat ik lid ben van die loge.

    • Beste Hub,

      Je vergist je ! En je handelt – zoals altijd – agressief en castrerend als het om de VRIJMETSELARIJ gaat.

      Ik heb jou niet benoemd als VRIJMETSLAAR, maar deze reactie van jouw laat niets te raden over.

      1. Ik een van de medeoprichters van de Libertarische Partij.
      Nr. 43 wel te verstaan. Desgewenst kan ik het bewijs door mailen danwel hier publiceren. Maar daarvoor heb ik eerst toestemming van Toine Manders nodig.

      Dus informeer je maar bij de voorzitter van de LP of andere medeoprichters.

      2. Verder zal het een ieder die dit leest volstrekt duidelijk zijn dat ik – als NIET RIJMESTELAAR – want het begint aardig te stinken – niet kan bewijzen wie er wél of niet lid is van een GEHEIME loge.

      Ziek, maar voornamelijk zielig. Altijd de kat in het donker knijpen …. toch ??

      3. Mijn voorgestelde texten over staatsrechtelijke rechten en plichten van zowel de Staat als ”’de burger””, UCHGGG ! zoals bv.
      het regulier functioneren van een democratische Rechtstaat en de Trias Policas, werden door jouw geweigerd.

      De correspondentie heb ik wellicht nog wel ergens, wil je dat ik het publiceer ? Of was je agressie in dat telefoongesprek. Kan ik ook nog wel ergens opvragen.

      Jij had je toch in verbinding gestelt met ‘Broeders’ om je te informeren over het SNS / Finance Property Invest project ‘La Cigüeña’ – inmiddels geconfisqueerd door Jeroen Dijsselbloem –
      en meende mij te informeren dat alles daar prima verliep ….

      Je zult je wel vergist hebben, toch ?

      De VRIJ spreker, – hoewel frequent met zinvole informatie – beoogt
      het uiteenvallen van de samenleving.

      Inderdaad – verdeel en heers – en zodra de ‘keizers’kroon in de goot ligt, grijpt de VRIJ mestelarij de algehele macht over een stuurloze samenleving.

      B A H !!!

      Nogmaals er zullen ongetwijfeld goed bedoelende, eerzame Vrijmetselaars zijn – hoewel het lidmaatschap aan een GEHEIME en daardoor inconstitutionele organizatie dat enigszins in twijfel trekt –
      maar deze ‘onschuldige’ vrijmetselaars zitten niet in de top van de driehoek.

      Sterkte ermee !

      Hub Jongen [13] reageerde op deze reactie.

  6. @Aequitas [12]:

    Oh,
    Moet je lezen wat je zelf schrijft”:

    REACTIE 10:
    Helaas zijn de Vrijspreker en bepaalde elementen binnen de door hen zo geloofde Libertarische partij, allemaal lid van de ene of de andere zielige geheime Vrijmetselarij loge.

    REACTIE 12:
    Ik heb jou niet benoemd als VRIJMETSLAAR, maar deze reactie van jouw laat niets te raden over.

    Duidelijker contradictie kan ik me niet voorstellen.
    Ik ben dus niet van plan om daarover verder te discussieren

    Alleen nog grapje van iemand die als candidaat op een lijst gaat staan van een jarenlange bestaande partij als nr 43, dat noemt: “. . die Partij – welke ik heb gelopen op ,te richten . . . “.
    is vervelend en genoeg om verdere discussie te stoppen!

    • Een partij die ik heb ‘geholpen’ op te richten als nr. 43 van die ledenlijst.

      Internet werkt niet altijd even snel als degene die typt. Klein zielig hoor om een type fout in te roepen als grond van mijn ongelijk. En onlogisch. …. maar goed. Zij die het moeten van
      belangen carrouselen zijn, zelf meestal niet al te slim.

      Maar wél kenmerkend voor jouw karakter en die zielige geheime club !

      Er zijn verschillende mensen die tot de VRIJ spreker behoren die zich, openlijk als VRIJ METSELAAR, uitgaven, op deze site.

      Wil je graag dat ik dat opnieuw opzoek ? Of hebben jullie ondertussen alles gewist. Tenzij ik mij herinner was een ervan de vader van koning Arthur, die regelmatig schrijft.

      Niks, – je verkondigd leugens Hub Jongen – de lijst diende het doel om de partij op te richten. Aangezien ze niet (meer) bestond.

      Waarom al deze leugens ? Al dit theater ?

      Om de discussie te stoppen ? Je zult die opdracht wel gekregen hebben, want er mag niet gesproken worden over de VRIJMETSElARIJ !!.

      Zielig hoor !

      Hub Jongen [16] reageerde op deze reactie.

  7. Nieuwsbreker is een petitie gestart om de politiek op te heven, simpelweg omdat het volk het spuugzat is en heeft gehad met politiek Den Haag. Waarom zouden we als volk geleid moeten worden door een groep politici die ons elke dag opnieuw en opnieuw totaal de grond in boren, en ons hun wil opleggen? Het Nederlandse volk is beter af zonder politiek, die de burgers de afgrond in storten en zichzelf de zakken vult, en maar doorgaat en doorgaat zonder dat daar een einde aan komt. Genoeg is genoeg! Teken deze petitie dus als u wilt dat al deze oplichters eruit worden geschopt. http://www.petities24.com/petitie_om_de_politiek_te_stoppen_in_nederland#form

    Aequitas [18] reageerde op deze reactie.

    • @Hub Jongen [16]:

      Opnieuw een kleinerende, neerbuigende, manipulatieve reactie van je !
      Luister Hub Jongen, IK, spreek altijd de waarheid ! Jouw impliciete aanteiging dat ik dit niet zou doen, – door te stellen dat er tussen ons slechts alleen maar feiten en harde bewijzen uitgewisseld worden, – is WEDEROM het verdraaien van de feiten.

      IK lieg niet. Ik BEN nr. 43 van de ledenlijst die geholpen heeft om de nederlandse poot van de Libertarische Partij op te richten.

      Heb je al met LP lijsttrekken Toine Manders gesproken, neem aan van wel. Maar je hebt blijkbaar nu niet het karacter om je fout te erkennen.

      IK lieg niet, in geen enkele van de hierboven gegeven informatie.

      IEDEREEN HEEFT ER HET GROOTSTE BELANG BIJ OM TE WETEN HOE DE VRIJMETSELARIJ FUNCTIONEERT

      Dat de VRIJ spreker daar geen belang bij heeft, zal duidelijk zijn.

      Hence;
      De moord op Pim Fortuyn http://www.youtube.com/watch?v=65kAUGWM6cw

      Mat Herben has been married since 1975 and has one daughter. He is a Catholic and also a Freemason.

      “De Luchtstrijdkrachten van het Warschaupact en neutraal Europa” (1982)
      “Vijftig jaar vrijmetselarij”
      “Vrij Denken – over religie, politiek en vrijmetselarij” (2005)
      https://en.wikipedia.org/wiki/Mat_Herben

      J.F.Kennedy en The speach that got him killed.
      https://www.youtube.com/watch?v=utYcFf93Srs

  8. IEDEREEN HEEFT ER HET GROOTSTE BELANG BIJ OM TE WETEN HOE DE VRIJMETSELARIJ FUNCTIONEERT

    Dat de VRIJ spreker daar geen belang bij heeft, zal duidelijk zijn.

    Lees: een bepaalde groep heeft er geen belang bij hoe de vrijmetselarij zijn zaken doet.
    Een ieder die dieper de riten onderzoekt , weet dat er meer is dan het oog ziet.

Comments are closed.