U had het vast al op andere sites gelezen maar de kilometerheffing is er door. En dus bent u vanaf 2012 nog meer de lul en mag u nog meer centjes naar uw overheid gaan brengen, die het vervolgens weer kan besteden aan bonussen, nutteloze vliegtuigjes, vriendendienstjes, eigen salarisverhogingen en het vermoorden van onschuldige – vaak getinte en niet-Christelijke – mensen over de hele aardbol.
Om eerlijk te zijn: dat geld interesseert me eigenlijk geen moer. Uw overheid naait u en zal u zoveel mogelijk blijven naaien. Dat is tenslotte haar “core business” en dus zult u het daar simpelweg mee moeten doen, zolang u niet besluit niet meer aan dit fascistoïde circus mee te doen. Dus is het logisch dat we in 2012 drie cent per kilometer gaan betalen en binnen zes jaar meer dan het dubbele van dat bedrag. “Goed nieuws” voor de automobilist, noemt mafiahoofd Wouter B. het zelfs. Tuuuuuurlijk.
Uw overheid laat wel weten dat de andere autogerelateerde belastingen wegvallen, want de kilometerheffing vervangt al deze belastingen. Jammer dat geen enkele website vermeldt dat we al lang kilometerheffing betalen in de vorm van benzinekosten. Rijdt u meer kilometers, dan verbruikt u meer benzine en dus betaalt u meer benzinekosten. Zo logisch. Maar niet voor de criminelen die dit land domineren, zoals u merkt. En ik kan u met mijn hand op mijn hart verzekeren dat de accijnzen op benzine de komende jaren niet omlaag zullen gaan, zoals er nooit accijnzen omlaag gaan.
Maar zoals ik al zei: het geld vind ik lang niet het ergste. Om die kilometerheffing te kunnen registeren, bent u namelijk helemaal zwaar de lul. Ik citeer:
Alle gewone personenauto’s en vrachtwagens krijgen een gps-apparaatje aan boord dat bijhoudt hoeveel, wanneer en waar er gereden wordt. Het gps-systeem stuurt de informatie naar een inningskantoor dat de rekening opmaakt.
U mag het best weten: ik kon bijna weer gaan rennen voor een teiltje en dat op zo’n rustige en relaxte zaterdagmorgen. Alsof het nog niet genoeg was om het hele land vol te hangen met camera’s, identiteitsbewijzen te voorzien van RFID chips en vingerafdrukken, achterlijk veel mensen af te luisteren, mobiele telefoons te traceren, onaangekondigde razzia’s te houden, met camerawagens te gaan surveilleren en ga zo maar door. Nee, het was nog niet genoeg. Ook in de auto dienen zij die er alleen maar voor zichzelf, hun carrière en hun inkomsten zitten, precies te kunnen zien waar u bent en waar u naar toe gaat.
Maar gaat de Nederlander hier iets aan doen? Natuurlijk niet. De Nederlander schreeuwt om het hardst maar zodra puntje bij paaltje komt wordt de portemonnee getrokken, gaat de broek weer op de hielen en mogen de politicriminelen hun grote hobby – het aars uitwonen – weer vol overgave gaan beoefenen. En niemand die deze misdadigers een halt toe roept. Nee hoor, de gemiddelde brave burger stemt gewoon de volgende keer weer op één van de partijen die hem of haar zo verschrikkelijk hard naait. Het bekende zwaar vernederende verhaaltje. Stemmen voor diegenen die je op alle mogelijke manieren onderdrukken en leegkloppen. Echt lieve mensen, hoe diep kun je zinken?
Niet dat dat trouwens raar is hoor, beste lezers. De gemiddelde Nederlander komt nou eenmaal niet voor zichzelf of voor zijn geliefden op. De gemiddelde Nederlander houdt helemaal niet van verzet. Het is tenslotte niet voor niks dat 99,75% van de Nederlanders tijdens de Tweede Wereldoorlog geen poot uitstak om het verzet te steunen maar braaf en schijnheilig deed wat de bezetter opdroeg. Het deporteren en vermoorden van andere mensen. Helaas, helaas. Nederlanders zijn wezens die geboren lijken te zijn met een plastieken ruggengraat. En dus buigt men iedere keer weer.
Totaal beschamend.
Kilometerheffing komt er omdat in de toekomst electrisch rijden minder inkomsten voor de roversheid betekent.Gelijktijdig wordt een startknop met biometrische controle verplicht. Zo is precies te zien wie waar wanneer was. Systeem weer sluitender gemaakt. Op naar de totale controle en uitbuiting van de moderne slavernij. Jullie denken dat je vrij bent maar dat is allang een illusie. Ik heb al vanaf 2000 de controlestaat verlaten en dat is ruim gecompenseerd door alle emigranten.
Kilometerheffing komter omdat in de toekomst electrisch rijden minder inkomsten voor de roversheid betekent.Gelijktijdig wordt een startknop met biometrische controle verplicht. Zo is precies te zien wie waar wanneer was. Systeem weer sluitender gemaakt. Op naar de totale controle en uitbuiting van de moderne slavernij. Ze denken dat ze vrij zijn maar dat is allang een illusie.
@surfer [5]: “dat het in de andere landen ook ingevoerd wordt”
Vanmorgen op de Belgische radio gehoord, dat België dus ook al overweegt om met dit Nederlandse systeem te gaan werken. Ook vanaf 2012.
Welcome to the New World Order, total control = total slavery
surfer [50] reageerde op deze reactie.
Maar als ik het goed heb begrepen krijgen we in de auto een kastje die werkt via GPS?? Vandaar http://nl.wikipedia.org/wiki/Galileo_(navigatiesysteem)Galileo en misschien rekeningrijden in heel Europa?
http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/wetenschap/36581-achterstallig-onderhoud-gps-leidt-in-2010-tot-problemen.html Vandaar Galileo?
IIS [37] reageerde op deze reactie.
IIS [38] reageerde op deze reactie.
99,75 % mee eens.
Significant is wel dat je het woord fascitoïde gebruikt.
Fascistoïde = Corporatisme.
Corporatisme = Libertarisme.
Libertarisme = Vrijspreker dot nogwat.
Paul Martens [36] reageerde op deze reactie.
Andre [39] reageerde op deze reactie.
@surfer [29]: t’ja de polls zijn die eigenlijk wel zo betrouwbaar?
Hier in Nederland wordt ook geregeld met uitslagen van polls gezwaaid/geleurd. Maar wie ondervragen ze eigenlijk? op straat of in de winkelcentra kom je geen interviewer meer tegen, zoals enkel decennia weleens het geval was. Vertrouwen in de polls heb ik niet.
‘en wat daarna?’ ja mensen onderling kunnen plaatselijke groepjes vormen en elkaar stimuleren enz.
zelf dingen bedenken is een mogelijkheid.
Maar laten de mensen eerst maar eens uit hun Apathie en gehypnotiseerde toestand komen, en dat is ’the crux’.
surfer [51] reageerde op deze reactie.
@BBJ [34]: De eerste en derde vergelijking kloppen wel. Maar waar komt de belachelijke tweede conclusie vandaan? “Corporatisme = Libertarisme”?
Probeer eens eerst begrip voor definities te krijgen voordat er onware en belachelijke zaken geschreven worden.
@IIS [33]:
Is dit een systeem met zwakke schakels of is het juist een goed en gestabiliseerd systeem?
Daarnaast is ons hele communicatiesysteem gebaseerd op satellietverbindingen.
Deze satellieten zijn redelijk goed beschermd tegen dit soort stralingen, maar het stijgen van het energieniveau heeft ook tot gevolg dat er steeds meer zonne-uitbarstingen komen. En dan komt er een stroom elektrisch geladen deeltje naar ons toe, waar satellieten het erg moeilijk mee hebben. Men laat een aantal van deze satellieten dan omdraaien, waardoor het schild in de richting van de bedreiging wordt gekeerd. Maar deze vorm van bescherming wordt steeds meer ontoereikend, waardoor er al diverse satellieten beschadigd en zelfs geheel uitgeschakeld zijn.
Elektrische stromen:
Op de aarde zelf zorgen deze uitbarstingen voor botsingen met de atomen in onze atmosfeer, dat leidt tot elektrische stromen van miljoenen ampères. Deze stromen veroorzaken enorme inducties in lange geleiders, waardoor b.v. het Canadese elektriciteitsnet op 12 maart 1989 compleet instortte.
Ook zorgen de zonne-uitbarstingen voor opwarming van de buitenkant van onze atmosfeer, waardoor deze uitzet. De satellieten die normaliter net buiten onze atmosfeer ronddraaien, komen daarmee net in de atmosfeer. Hierdoor ondervinden ze luchtweerstand, verliezen daardoor snelheid en dus ook hoogte en storten op den duur neer. Dit was er b.v. de oorzaak van waarom het eerste Amerikaanse ruimtestation Skylab destijds is neergestort.
Als de satellieten het niet meer doen valt er van alles uit. Geen tv, geen internationale telefoon, geen internationaal internet, geen internationaal bankverkeer, geen GPS-navigatie etc..
@IIS [33]:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Galileo_(navigatiesysteem)
Nico de Geit [40] reageerde op deze reactie.
@BBJ [34]:
NIET mee eens.
Succes,
Andre.
@IIS [38]:
In dat hele stuk op Wikipedia over Galileo staat dus niets over totale controle en belastingheffing.
IIS [41] reageerde op deze reactie.
@Nico de Geit [40]:
Nee, maar het lijkt me nogal logisch dat ze niet een miljarden kostend GPS systeem de ruimte invogelen voor de pretrijders met een TomTom
Hier staat wat we binnekort er bovenop krijgen http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/nieuws/)/components/financien/rtlz/2009/weken_2009/46/1114_1500_eu-belasting.xml
Andre [43] reageerde op deze reactie.
En ik kan u met mijn hand op mijn hart verzekeren dat de accijnzen op benzine de komende jaren niet omlaag zullen gaan, zoals er nooit accijnzen omlaag gaan
Tsja, is het voor ons nou zo moeilijk om de toekomst te voorspellen? In NL afschaffing accijns vanwege rekening rijden, in DLD niet. In NL is dus straks de benzine 60 of 70 cent goedkoper per liter dan in DLD. Krijg je een massaal tanktoerisme van Duitsers. Een ambtelijke werkgroep wordt ingesteld die besluit de accijns te harmoniseren op Europees niveau om deze scheve verhoudingen recht te trekken. Dus hebben we straks geen privacy, nog steeds accijns en ook nog eens rekening rijden.
KlaasDenHelder [99] reageerde op deze reactie.
@IIS [41]:
Galileo is een poging van de EU om een tegenhanger voor GPS te creëren. Dit zwaar door de EU gesoepsidieerde project dient voornamelijk ter zelfbevrediging van de EU machthebbers. Een jaar of anderhalf geleden hebben de industriële partners in dit verhaal de knuppel in het financiële hoenderhok gegooid; de kosten/baten waren niet toereikend (m.a.w. er zat te weinig belasting-geld voor ze in). Hoe het nu staat weet ik niet precies, moet ik nakijken.
Tegelijkertijd zijn ze in Rusland ook bezig (Glonass) en in China ook.
GPS heeft ook nog een voor burgerdoeleinden niet geschikt signaal (want ge-encrypt) dat bestand is tegen spoofing. De standaard GPS zoals TamTam die gebruikt en die die verrekte BigBrother-kastjes naar ik aanneem ook zullen gebruiken, kun je vernaggelen. Ik ruik omzet en winst voor met WBSO ‘ondersteunde’ ontwikkelingen..
Ook leuk om te weten is dat bepaalde tijdsignalen die in bepaalde kritische gebieden gebruikt worden, afgeleid zijn van de civiele versie van GPS. Denk daarbij bijvoorbeeld aan kerncentrales. Het is echt niet moeilijk om die van de leg af te krijgen door het standaard GPS signaal weg te drukken met een sterkere zender. Dit zijn het soort zaken dat bekend is dan wel zou moeten zijn binnen zekere kringen bij de boven ons gestelden, maar daar hoor je ze niet over.
Het grote gevaar voor enge dingen zitten niet in eenvoudige sabotages middels plofkippen en baardmannen met pipo-de-clownschoenen in vliegtuigen, maar door het verspreiden van antrax, vieze bommen in belangrijke centra en elekronische sabotage zoals hierboven omschreven. De bevolking wordt bewust en/of onbewust dom gehouden door de boven hen gestelden, terwijl ze wel door diezelfde staatsterroristen financiëel leeg gezogen worden.
Doorlopen burger, hier is niets te zien.
IIS [53] reageerde op deze reactie.
Ik hoop nou maar dat iemand mijn huis wil kopen, want zodra dat is gebeurd ben ik hier weg, uit dit aftap- controleer- en gluurland. De enige manier van stemmen die nog werkt is stemmen met je voeten, dit land is reddeloos verloren.
Andre [45] reageerde op deze reactie.
@Wim [44]:
“dit land is reddeloos verloren.”
Daar ga ik ook van uit. De parasitaire belangen zijn te groot.
Ik heb me laten vertellen dat er mensen zijn, die op de laatste dag dat dat nog zonder vingerafdrukken kon, hun paspoort hebben laten verlengen in de stellige overtuiging dat dat hun laatste zou gaan zijn (Nederlandse althans).
Het is een soort groot gevangenkamp Nederland,
groeten uit Bangkok
@Peter 1948 [19]:
het wordt hoog tijd dat de verloskundigen, die ons van onze baby’s verlossen, ze bij aankomst op deze geweldige planeet direct van een chipje voorzien.
zeg zelf, het bsn nummer wat direct wordt verstrekt bij aangifte van een nieuwe wereld burger is te weinig om de loonslaaf in spé te controleren.
Mary-Ann
@Lemetje [1]: Ik vind dat de buitenlandse toerist gerust ook een ‘zegel’ mag kopen om op onze wegen te mogen rijden
Wat afgunstig …
Wat gij niet wilt dat u geschiedt … !!!
Lemetje [58] reageerde op deze reactie.
Hoewel er sprake is van een stijging van het aantal griepgevallen blijkt dat op dit moment 60% van de Nederlanders niemand in hun omgeving (thuis, vriendenkring en werk), kent diie
griep heeft.
https://n3.noties.nl/peil.nl/
is het een hoax ?
griep is er altijd, de overheid dwingt nu mensen een griepprik te gaan nemen terwijl er niets abnormaals aan de hand is , weer zo iets raars….
@IIS [30]:
@Paul Martens [32]: Inderdaad. Die christen-democraat Etienne Schouppe laat zich weer eens van z’n ware aard zien.
‘Grappig’ dat IIS de Predator toestellen erbij haalt, terwijl die Etienne Schouppe van de CVP (een of andere reïncarnatie van de NSDAP) in de zomer al zat te janken over het inzetten van onbemande legervliegtuigen om vervuilende schepen aan de kust, te flitsen.
http://www.vandaag.be/binnenland/8988_leger-gaat-vervuilende-schepen-flitsen.html
(Wellicht wil hij free topless high-res downloaden voor z’n sekte)
@Angelique [35]: Op de in de door de nationale pers en VRT steeds benoemde ‘kwaliteitskrant’, De Standaard:
Moet er ook in België een kilometerheffing komen?
Ja 64.11%
Nee 35.89%
Al 1619 stemmen
Stemmen is enkel mogelijk na registratie.
DS heeft voornamelijk linkse en politiek correcte lezers.
Op de platte MSM krant Het Laatste Nieuws.
(Eerder rechtser publiek (waarom snap ik niet))
Moet kilometerheffing ook bij ons ingevoerd worden?
Ja 2384 (44%)
Nee 2986 (56%)
Totaal: 5370
Nee het is niet zo betrouwbaar, maar zo’n groot deel voorstanders, is sowieso al triest.
Als men de vraag anders stelt, maar op hetzelfde neerkomt: Wil u dat de overheid ten alle tijden weet waar u zich bevindt, en bent geweest met uw voertuig?
Als 3 op 10 mensen daar JA op antwoorden, is die maatschappij gedoemd om keihard op z’n bek te gaan.
Deze high tech control grid, zal een hele beschaving ombouwen, en is in grote mate al gebeurd.
Hoe dan ook, de tegenstanders zijn goed gemotiveerd.
En met meer in aantal. Zo lang dit idee, zoals vrijheid er is, is er hoop. En een oorlog tegen een idee, kan men niet winnen.
Bovendien is het zo dat hoe verder men het drijft, hoe meer tegenstand en organisatie er komt.
Hoe meer NWO -> hoe meer anti NWO.
de mis te lopen inkomsten van provincies door het wegvallen van de belasting, mogen ze op een andere nog nader te bekijken manier via een andere vorm van belasting innen.
waarom hoor ik daar nog niemand over.
met die km heffing is het nu ook makkelijk een snelheids controle uit te voeren.
stel je rijd op een 80 km/u weg en de te leggen afstand is 80 km.
je zou er dus exact 60 minuten over doen.
echter door die controle posten, blijk, je er korter over te doen, je hebt te snel gereden, de boete zal vanzelf van je rekening in mindering worden gebracht.
ow man, we are so fucked.
IIS [62] reageerde op deze reactie.
@Andre [43]:
Ik had gelezen over achterstallig onderhoud, waardoor het systeem van de Camiel Tijgers wel eens een dode poes zou kunnen worden. Weet het natuurlijk niet zeker of het er is, maar ik ben op zoek naar een zwak punt in dit één van de zoveelste, vervloekte systemen van onze tot op het bot verrotte overheid en regering….. http://www.iex.nl/Forum/topic.asp?forum=1819&topic=1216308&Page=1
Begrijp nog steeds niet dat de gristenhonden zoveel zien in een computergestuurde wereld en dat ze zo ontiegelijk prat gaat op chips and Bits?
Andre [54] reageerde op deze reactie.
@IIS [53]:
Ik zie het. Het is een beetje een popie-jopie verhaal waar tot op zekere hoogte een kern van waarheid in zit, maar het is echt niet zo dat als er één satelliet uitvalt dat dat dramatische gevolgen zal hebben of zo.
Aan de andere kant is het wel grappig om te zien hoe te zien hoe TamTam zich vastklampt aan het MoD. Ik zou daar niet zo maar zo stellig over durven te zijn. Neem maar van mij aan dat ‘ze’ al lang met wat anders bezig zijn, waarbij ze helemaal geen satellieten meer nodig hebben, of er een stuk minder afhankelijk van worden. Terug in de tijd als het ware, maar nu met moderne technologie in plaats van sextanten.
het idee begint ook te rijpen voor een EU belasting. De buit is binnen. Komt er een korting voor de landelijke mafia op de EU bijdrage, zodat die hun bailouts weer eenvoudiger kunnen financieren.
Iedereen blij, oh nee, alleen de belastingkoe is weer de lul. Hoeveel melk zou er nog uit die uiers kunnen komen?
De grote leugen;
3 Eurocent per gereden kilometer. gemiddeld rijden we 42km/dag met de auto (data 2006: http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/verkeer-vervoer/publicaties/artikelen/archief/2006/2006-1912-wm.htm) dat zijn dus per automobiiist zo’n 1.26 Euro per dag naar het rovershol. Dat zijn 459.90 Euro die het eerste jaar gestolen worden, daarna alleen maar meer op lopen tot het dubbele in 2018. Dqt zijn dan 920 Euro per jaar.
En het zou voor meer dan de helft van de automobilisten goedkoper worden?
Er is maar 1 reden om dit te doen; een alwetende overheid en totale controle over de slaven, de laatsten betalen de controle volledig zelf en verliezen elk recht op privacy en vrijheid.
Deze regering van verknipte en corrupte overheidsterroristen doet zelfs de zwaarste “echte” misdaad verbleken! Qua impact op de samenleving en schaal van deze oplichterij moet dit wel de grootste misdaad jegens een volk in de geschiedenis van de “democratie” zijn. Gezien de vele miljarden die er om zullen gaan bij introductie en uitvoering van al dit onheil bestaat er geen misverstand meer over de reden; vele miljoenen zullen hun weg vinden naar degenen die invoering van e.e.a. hebben “gefaciliteerd” !!
Zo NL niet al over de rand van de afgrond heen is zal dit er definitief voor zorgen dan het land onleefbaar wordt.
Zo lang de laffe Nederlander nog vraagt “zo diep genoeg” als de overheid beveelt “bukken” zal het ook wel door gaan, het is namelijk de enige reden dat het ooit zo ver heeft kunnen komen!
@Armin [48]:
Zeg dat ook tegen ‘onze’ overheid, zij doen niet anders.
Iedereen zal puntjes hebben die overeen komen met denkbeelden van de PVV, dat wil niet zeggen dat je er meteen op zou stemmen.
Wat is er verkeerd aan dat ook toeristen aan onze wegen mee betalen? Ze komen iedere keer terug en willen ook niet dat de wegen hier slecht berijdbaar zijn. Net zoals dat wij verwachten dat hun wegen er fatsoenlijk bijliggen, anders komen we niet meer.
Dat alles samenhangt met ‘Big Brother’ weet ik ook en ik weet dat het langzaam onmogelijk wordt om het te omzeilen. Tegen de tijd dat we zouden kunnen vluchten is het te laat omdat alles al is ingericht door ‘Big Brother’.
Ik heb nog een goede veertig jaar voor de boeg en probeer die zo aangenaam mogelijk voor mezelf in te richten.
Sorry jongens, na mij de zondvloed.
Armin [91] reageerde op deze reactie.
@Lemetje [1]: Hoe zit het eigenlijk met mensen die een oldtimer rijden? Moeten die ook de heffing gaan betalen?
Oldtimers blijven (voorlopig) vrijgesteld van de km heffing.
*gaat marktplaats afsneupen naar auto met bouwjaar 1984*
Comments are closed.